Czym się zajmujemy:
- prowadzeniem ksiąg handlowych (podatkowych)
- sporządzaniem sprawozdań finansowych
- sporządzaniem wniosków kredytowych
- sporządzaniem analiz ekonomiczno - finansowych
- prowadzeniem podatkowej księgi przychodów i rozchodów (PKPiR)
- ewidencji związanych z podatkiem VAT
- naliczaniem płac
- sporządzaniem rozliczeń z ZUS i urzędem skarbowym
- doradztwem podatkowym i ekonomiczno – finansowym
- naliczaniem odpisów amortyzacyjnych (optymalizacja podatkowa)
- archiwizacją dokumentów
Archiwizacja dokumentów:
Klient Biura obowiazany jest odebrac dokumenty po zakończeniu okresu rozliczeniowego,
w przypadku:
- podatnika pdof - po złożeniu zeznania rocznego PIT, w terminie do 30 kwietnia roku następujacego po roku podatkowym
- podatnika pdop - po zatwierdzeniu spawozdania finansowego, w terminie do 30 czerwca roku następującego po roku podatkowym
Odbiór dokumentów następuje
w siedzibie biura. Dokumenty przekazywane są protokołem zdawczo-odbiorczym. Po przekroczeniu terminów odbioru dokumentów podanych powyżej Biuro nalicza opłaty za archiwizację zgodnie
z cennikiem usług.
W przypadku podatników generujących znaczną ilość dokumentów źródłowych (np. kilka segregatorów
w cyklu miesięcznym)
- klient, na wezwanie biura
- obowiazany jest odebrac dokumentację
w części wskazanej przez Biuro.